کارت ویژه تردد برای کارمندان غیربومی ساری صادر شد

ساری (پانا) - شهرستان ساری با وضعیت قرمز کرونایی مواجه است و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به آن ممنوع است. فرماندار ساری با توجه به این شرایط از صدور کارت ویژه تردد برای کارمندان غیربومی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کارت ویژه تردد برای کارمندان غیربومی ساری صادر شد

عباس‌علی رضایی در جلسه ستاد کرونا شهرستان ساری با اشاره به حضور پلیس راهور در پنج گلوگاه ورودی شهرستان ساری، گفت: «همه محدودیت‌های اعمال شده استان برای ورود به شهرها در ساری هم باید رعایت شود. در این محدودیت خودروهای شخصی غیربومی اجازه تردد ندارند.»

او تأکید کرد که در ساری نیز محدودیت‌ تردد از ساعت 21 تا چهار صبح از شنبه اول آذر به مدت دو هفته اعمال می‌شود.

فرماندار ساری یادآوری کرد که کارت ویژه تردد برای کارمندان غیربومی ساری صادر شده که از طریق اداره‌های کل در اختیار پرسنل مربوطه قرار می‌گیرد.

رضایی با بیان اینکه همه واحدهای صنفی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، ادامه داد: «همه اتحادیه‌ها برای نظارت گروه بازرسی ویژه تشکیل داده، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در کنار اتحادیه‌ها حضور داشته و در شرایط خاص به کمک اتحادیه‌ها می‌آیند.»

فرماندار ساری اعلام کرد که در صورت عدم رعایت محدودیت‌های اعمال شده، واحد متخلف پلمب می‌شود.

رضایی با اذعان به اینکه شرایط فعلی مردم سخت است، اعمال محدودیت‌ها را برای حفظ جان شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به نفع عامه مردم برشمرد و گفت: «با رعایت پروتکل‌ها امید داریم که از شرایط سخت این روزها در شهرستان عبور کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار