ورود دومین دستگاه اکسیژن ساز و 15 سری کامل ICU به بیمارستان 22 بهمن نیشابور

نیشابور (پانا )-تجهیزات سرمایه ای، ره آورد دومین سفر معاون درمان وزارت بهداشت به نیشابور وارد این شهرستان شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ورود  دومین دستگاه اکسیژن ساز و  15 سری کامل ICU به بیمارستان 22 بهمن  نیشابور

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، رئیس دانشکده در این باره گفت: معاون درمان وزارت بهداشت در دومین سفر خود به نیشابور که یکم آبان ماه صورت گرفت، در خصوص تحویل دستگاه اکسیژن ساز به ارزش 3.5 میلیارد تومان و 15 سری کامل ICU به همراه تجهیزات کمک تنفسی به ما قول کمک دادند که امروز شاهد وصول و تحویل این تجهیزات هستیم.
محسن عظیمی نژاد گفت: مایه افتخار است که با دستور ویژه وزیر بهداشت و کمک معاون درمان وزارت بهداشت و همراهی های همیشگی فرماندار نیشابور و پیگیری ها و تلاش های معاون توسعه دانشکده توانستیم تجهیزات سرمایه ای بیمارستان 22 بهمن را در بحران کرونا افزایش دهیم.
دبیر ستاد کرونای نیشابور ضمن تشکر از اعضای شورای تامین نیشابور خاطر نشان کرد: امروز خرسند هستیم که می توانیم به 60 بیمار نیازمند بخش مراقبت های ویژه خدمات ارائه دهیم، این در حالیست که تعداد تخت بخش مراقبت های ویژه تا قبل از بحران کرونا 4 تخت بیشتر نبود و توانستیم بحران را به فرصت تبدیل کنیم.
عظیمی نژاد ادامه داد: در سفر دکتر جان بابایی همچنین پیشنهاداتی مبنی بر تغییر کاربری ساختمان اداری معاونت بهداشت و افزوده شدن آن به فضاهای درمانی مطرح شد که با پیشنهاد ما موافقت شد و برای تامین اعتبار آن به مبلغ 10 میلیارد تومان قول مساعد دادند و امروز عملیات بازسازی ساختمان سابق معاونت بهداشت آغاز شده است و امیدواریم تا قبل از دهه فجر امسال آماده بهره برداری و خدمت به بیماران باشد.

وی در پایان افزود: همچینین برای بازسازی اتاق های عمل بیمارستان از طرف معاون درمان قول مساعد داده شد و اکنون اتاق های عمل در حال بازسازی است و به زودی فضایی استاندارد، بهداشتی و با کیفیت وارد مدار خدمت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار