داوطلبان اهدای خون از سامانه اینترنتی نوبت بگیرند

ساری (پانا) - انتقال خون مازندران از اهداکنندگان خون خواست که برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سامانه اینترنتی اعلام شده نوبت بگیرند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
داوطلبان اهدای خون از سامانه اینترنتی نوبت بگیرند

انتقال خون مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در روزهای اخیر و در پی فراخوان انتقال خون استان به منظور جبران کاهش ذخایر خون، مراکز انتقال خون استان مازندران با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شده است، این در حالی است که مراکز انتقال خون به دلیل ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی ناچارند با تعداد تخت های کمتر داوطلبان اهدای خون را میزبانی کنند.

این سازمان اعلام کرده است از آنجایی که ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است، ناچار است که میزان تجمع در مراکز اهدای خون را کنترل کند تا سلامت داوطلبان اهدای خون با خطر مواجه نشود. از سویی جمع‌آوری حجم بالایی از خون‌های اهدایی و پذیرش مردم تنها در چند روز موجب کاهش آمار اهدای خون در روزها و هفته‌های بعدی خواهد شد.

انتقال خون استان از مردم خواسته است همواره متناسب با میزان مصرف روزانه بیمارستان‌ها با انتقال خون استان همراه باشند. همچنین به منظور جلوگیری از ازدحام و اتلاف وقت اهداکنندگان خون، سامانه نوبت دهی اینترنتی به آدرس nobatdehi.ibto.ir در دسترس است و داوطلبان اهدای خون می‌توانند با اخذ نوبت در ساعاتی که مراکز خلوت تر است مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار