فرماندار اسلامشهر خبر داد:

اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - با توجه به اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی در شهرستان اسلامشهر از صبح روز شنبه یکم آذرماه به مدت دو هفته مشاغل گروه یک و دو می‌توانند فعالیت داشته باشند و محدودیت‌ها شامل گروه‌های سه و چهار است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان در این رابطه اظهار کرد: جزئیات مربوط به محدودیت‌های وضعیت نارنجی از سوی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به اداره صمت و اتاق اصناف منطقه ابلاغ خواهد شد.

او افزود: کلیه صنوف، مراکز فروشگاهی، تولید‌کنندگان و کارخانجات ملزم به رعایت آن هستند و در صورت عدم اجرای آن مسئولیت مستقیم بر عهده روسای اداره صمت و اتاق اصناف خواهد بود.

مرسلپور تصریح کرد: در خصوص نحوه فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور از طریق فرمانداری به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود تا بر مبنای آن به فعالیت بپردازند.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: بر اساس محدودیت تعیین شده برای وضعیت نارنجی ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کنند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور پنجاه درصد کارکنان انجام خواهد شد.

او ادامه داد: فرماندهی انتظامی شهرستان نیز مسئولیت اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی را بر عهده خواهد داشت.

مرسلپور تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت، همراهی و همت همگانی و رعایت کامل محدودیت‌های کرونایی در شهرستان بتوانیم روند صعودی ابتلاء و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا را در اسلامشهر کاهش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار