معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

توسعه فرهنگ مطالعه و پژوهش باید در دستور کار جدی قرار گیرد

تهران(پانا)- کارگروه پژوهش استان با موضوع " هفته پژوهش " و در راستای اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین تشکیل جلسه داد .

کد مطلب: ۱۱۴۰۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگ مطالعه و پژوهش باید در دستور کار جدی قرار گیرد

یوسف بهارلومعاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،در تشریح این خبر گفت: جلسه کارگروه پژوهش با هدف برنامه‌ریزی هفته پژوهش و تقدیر از معلمان پژوهشگر برگزار شد .

او با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی به منظور گسترش فرهنگ مطالعه و پژوهش و توجه ویژه سند تحول بنیادین به برنامه‌ریزی در این حوزه اظهار کرد: همکاران آموزش و پرورش در سراسر شهرستانهای استان تهران کارنامه درخشانی در حوزه فعالیت‌های پژوهشی دارند .

بهارلو با اشاره به دستاوردهای آموزشی و پژوهشی استان یادآور شد: در هفته پژوهش باید یاد کنیم از کلیه معلمانی و مدیرانی که با وجود محدودیتهای ایجاد شده در دوره همه‌گیری بیماری تمام تلاش خود را برای روشن نگاه داشتن چراغ علم و دانش انجام داده‌اند .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش مسیر جدیدی از آموزش را در سال گذشته تجربه کرد، تصریح کرد: حضور پر رنگ همکاران فرهنگی در این عرصه نشان از ذهنی خلاق و پویا در این عزیزان دارد که شرط اولیه برای فعالیتهای علمی و پژوهشی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: انعکاس فراگیر مستندات و دستاوردهای پژوهشی، تقدیر از پژوهشگران برتر از کلیه مناطق در دو سطح همکاران و دانش‌آموزان، ارائه بسته‌های حمایتی به منظور استفاده از امکانات پژوهشی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با مراکز علمی و پژوهشی از جمله برنامه‌های این معاونت در هفته پژوهش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار