معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

در بحث برگزاری امتحانات اولویت آموزش و پرورش سلامت دانش‌آموزان است

اصفهان ( پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد تمامی مدارس شرایط برگزاری امتحانات به صورت حضوری را دارند اما اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان سلامت دانش‌آموزان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
در بحث برگزاری امتحانات اولویت آموزش و پرورش  سلامت دانش‌آموزان است

محمدرضا ناظم زاده، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با پانا در خصوص برگزاری امتحانات دی ماه مقطع تحصیلی دوره متوسطه اول و دوم اظهار کرد: از دو منظر به امتحانات نگاه می‌کنیم، نگاه اول از نظر اصول آموزش و پرورش و نگاه دوم با توجه به سلامت جامعه است.

وی افزود: اعتقاد ما برگزاری امتحانات به صورت حضوری است زیرا کیفیت بهتری دارد اما وقتی مسئله سلامت در میان باشد، از دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا پیروی می‌کنیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: اگر در دی ماه و زمان برگزاری امتحانات، مجوز حضور دانش‌آموزان در محل امتحان صادر شود، امتحانات با رعایت پروتکل های بهداشتی و راهکارهای مختلف برگزاری مانند گروه بندی دانش‌آموزان و طراحی چند نمونه سوال برای امتحانات انجام خواهد شد.

ناظم‌زاده ادامه داد: تمام مدارس آمادگی لازم به منظور برگزاری امتحانات به صورت حضوری را دارند اما اولویت ما سلامت دانش آموزان بوده و همه این اتفاقات منوط به صدور مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار