ریئس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی :

بسیاری از خبرنگاران رسانه های کشور از مسیر خبرگزاری پانا آموزش دیده اند

بجنورد (پانا ) -مجید مصباح در حاشیه برگزاری کارگاه تربیت مدرسین خبرنگاران خبرگزاری پانا که به صورت ویدئو کنفرانس در محل سازمان دانش آموزی خراسان شمالی برگزار گردید گفت: خبرنگاران پانا بدون هیچ گونه چشم داشتی و با عشق و علاقه در این خبرگزاری فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بسیاری از خبرنگاران رسانه های کشور از مسیر خبرگزاری پانا آموزش دیده اند

مجید مصباح، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در جمع فرهنگیانی که در دوره مدرسین خبرگزاری پانا حضوریافته اند ؛ گفت: جامعه بیشتر از گذشته به دنبال اخبار و اطلاعات است و همواره به دنبال رسانه ای است که او را با واقعیت ها روبرو کند.

وی با اشاره به اینکه جامعه تشنه اطلاعات و به روز بودن است افزود: وظیفه اخلاقی ایجاب می کند که اخبار را آن چنان که هست اطلاع رسانی نمایید.

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در ادامه بیان نمود: خبرگزاری پانا در نظام آموزش و پرورش و به ویژه در استان خراسان شمالی بسیار فعال است و در سال های گذشته نیز دانش آموزان زیادی آموزش مقدماتی دیدند و درصد بسیار بالایی از این نیروهای آموزش دیده در حال حاضر در صدا و سیما و سایر رسانه ها مشغول به فعالیت هستند.

مصباح گفت: برگزاری این دوره نیز اتفاق بسیار مبارک و آرزوی قلبی ما بود و آموزش ها به صورت زنده و پویا ادامه دارد و افرادی که این دوره ها را طی می کنند با آموزش خبرنگاری به دانش آموزان, یاریگر سازمان دانش آموزی خواهند بود و این یک مسیر روشنی است و امیدوارم در آینده یک خبرگزاری بسیار خوبی داشته باشیم.

وی با بیان تقدیر و تشکر از خبرنگاران فعال پانا در سطح استان اظهار کرد: شما خبرنگاران باید علاقمندان و فرزندان این مرز و بوم را در این مسیر هدایت نمایید و گام های بسیار خوبی را برای بچه‌ها این سرزمین بردارید.

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی گفت:خبرگزاری پانا روزانه ۳۰ تا ۴۵ هزار بازدید کننده دارد و باید از ظرفیت پیام های بازرگانی در صفحه اول آن استفاده نمود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه خبرنگار باید شجاع و مسئولیت پذیر باشد، گفت: در استان خراسان شمالی چالش‌های فراوانی در حوزه مسائل آموزشی و عدالت آموزشی وجود دارد و انتشار یک خبر یا یک عکس می‌تواند اذهان و نگاه های جامعه را به این مشکلات و ارائه راهکار برای حل این مشکلات جلب کند.

مصباح افزود: اداره های دانش آموزی در سطح استان با نصب تابلوی خبرگزاری پانا در سر درب کانون های فرهنگی و هنری می توانند این مسیر را جهت همکاران و دانش آموزان آسان نمایند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار