پرورش دانش‌آموزان مطالبه‌گر از مهمترین وظایف خبرگزاری پانا است

زاهدان‌( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت پانا از جمله خبرگزاری های است که ریشه و دوام بسیار قوی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و پرورش دانش آموزان مطالبه‌گر از مهمترین اهدافی است که برای این خبرگزاری تعریف شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۹۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پرورش دانش‌آموزان مطالبه‌گر از مهمترین وظایف خبرگزاری پانا است

رضا بامری در مراسم اختتامیه دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا که به مدت سه روز در اردوگاه فاطمه زهرا(س) زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: تربیت خبرنگاران یکی از اهداف اصلی برش استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که بر عهده سازمان دانش آموزی گذاشته شده است.

وی افزود: علاوه بر سند تحول بنیادین، ۲۵ بسته تحولی نیز در وزارت آموزش و پرورش با هدف انسجام بخشی در حوزه فعالیت های پرورشی و آموزشی تدوین شده که یکی از این بسته ها، بسته تحولی سازمان دانش آموزی با شعار "هر دانش آموز یک مهارت اجتماعی" است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان گفت: پیشتازان، مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا سه رکن اصلی فعالیت های سازمان دانش آموزی برای اجرای بسته تحولی جدید است که در زمینه خبرگزاری پانا هدف نهایی داشتن یک خبرنگار در هر مدرسه است که رویدادها و فعالیت های مدارس را در جامعه انعکاس دهند.
بامری با بیان اینکه برگزاری دوره تربیت مدرس مقدمه آموزش و تربیت دانش آموزان در حرفه خبرنگاری است، تصریح کرد: استمرار فعالیت، کسب تجربه و بدست آوردن مهارت در این زمینه به خواست و علاقه مدرسان بستگی دارد تا بتوانند در این حوزه موفق باشند.
وی با تاکید بر لزوم استمرار یادگیری در حرفه خبرنگاری، گفت: مدرسان خبرگزاری پانا می بایست در تربیت خبرنگارانی مطالبه گر و مسئولیت پذیر از میان دانش آموز استان سیستان و بلوچستان اهتمام ورزند.

در پایان این مراسم از شرکت کنندگان در دوره تربیت مدرس و خبرنگاران پانا در مرکز سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار