کشف ۵۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف ۵۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بازرسی از یک تریلی که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۵۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مجید کریمی اظهارکرد: مأموران انتظامی شهرستان طبس برابر اخبار واصله از ماموران انتظامی استان خراسان رضوی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر را با یک دستگاه تریلی به داخل کشور دارند، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان طبس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی نسبت به کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اقدام کردند و در کنترل ها به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو ۵۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۳۳۸ کیلوگرم هروئین و ۲۲ کیلوگرم تریاک، ۱۲۶کیلوگرم شیشه و۵۶ کیلوگرم سایر مواد مخدر- که به‌صورت ماهرانه ای درون تریلی جاساز شده بود را کشف کردند.

کریمی با بیان اینکه ماموران در این رابطه دو متهم را دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پایان از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از فعالیت‌ باندهای قاچاق مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار