در نشست فاطمه مهاجرانی با معاون اموربانوان شهرداری تهران تاکید شد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت زنان جامعه در امر مدرسه سازی

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به نقش موثر بانوان در موفقیت و به ثمر نشستن فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی خواستار استفاده از ظرفیت شهرداری جهت مشارکت زنان در امر مقدس مدرسه‌سازی شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از ظرفیت زنان جامعه در امر مدرسه سازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، جلسه مشترک فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌ها با معاون اموربانوان شهرداری تهران برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور در این نشست که با موضوع " ترویج فرهنگ مدرسه سازی در بین بانوان" برگزار شد به نقش زنان در پیشبرد و امور اجتماعی اشاره کرد و گفت: حضور و مشارکت زنان در هر امری موجب موفقیت و به ثمر رسیدن آن طرح می شود.

فاطمه مهاجرانی با بیان اینکه زنان همواره در انجام کارهای نیکوکارانه و فعالیت های خیریه پیشگام و تاثیرگذاربوده اند گفت: ظرفیت این قشر در امر مدرسه سازی مورد توجه است و تشکیل شورای بانوان خیرین مدرسه ساز و کارهای بزرگی که توسط این عزیزان انجام شده موید این مطلب است.

وی در ادامه ضمن معرفی فعالیت خیرین مدرسه ساز به تبیین بسته تحولی مشارکت های مردمی " آجر به آجر" پرداخت و گفت: این طرح با ایده جمع سپاری و استفاده از ظرفیت گسترده مردمی جهت مشارکت در مدرسه سازی راه اندازی شده است و فرصتی را فراهم کرده است که هر کسی با هر بضاعتی بتواند در این عرصه سهمی داشته باشد که خوشبختانه با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

معاون امور بانوان شهرداری تهران نیز در این نشست ضمن استقبال از مشارکت در امر مدرسه سازی بر همکاری شهرداری تهران و معاونت امور بانوان با سازمان نوسازی مدارس کشور و جامعه خیرین مدرسه ساز تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت شهرداری تهران جهت ترویج فرهنگ مدرسه سازی به ویژه در حوزه بانوان و راه اندازی کمپین ساخت یک مدرسه در تهران توسط "بانوان" با همیاری شهرداری تهران از طرح هایی بود که مورد توافق طرفین قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار