با حضور رییس اداره قرآن، عترت و نماز شهرستان‌های تهران؛

رونمایی از اپلیکیشن خبرخوان «سراج منیر» ویژه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک ری

شهرری(پانا)- با حضور رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل شهرستان‌های تهران در ناحیه یک شهرری از اپلیکیشن خبرخوان «سراج منیر» ویژه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی، جهت دسترسی مدیران و‌معاونان پرورشی مدارس به بخشنامه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های این واحد، رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از اپلیکیشن خبرخوان «سراج منیر» ویژه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک ری

طی مراسمی با حضور محمد‌رضا بهمنش رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل شهرستان‌های تهران و رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک شهرری و کارشناسان این واحد، از اپلیکیشن خبرخوان «سراج منیر» ویژه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک ری، رونمایی شد.
احسان رمضانی کارشناس فرهنگی و هنری ناحیه یک ری، هدف از طراحی این اپلیکیشن را اطلاع‌رسانی و ارتباط بی‌واسطه با مدیران و معاونین پرورشی مدارس این منطقه بیان کرد و گفت: با توجه به حجم موجود گروه‌ها و‌ کانال‌های موجود در نرم‌افزار شاد نیاز به برنامه ارتباطی ویژه مناسبات و اطلاع‌رسانی‌های مخصوص معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی داشتیم که اپلیکیشن خبرخوان «سراج منیر» به همین منظور طراحی شده است. در این اپلیکیشن کاشی‌های مختلف جهت واحد‌های معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی طراحی شده است که دسترسی مدیران و معاونین پرورشی به اخبار کارشناسی‌های فرهنگی و هنری، سازمان‌ دانش‌آموزی، تربیت بدنی، سلامت‌، خبرگزاری پانا‌، قرآن، عترت و ‌نماز و بخش‌نامه‌های مخصوص به این واحد‌ها را فراهم می‌کند.
رمضانی از مزایای این اپلیکیشن را قابلیت نصب بروی سیستم‌ عامل‌های اندروید و ios گوش‌های هوشمند دانست و سایت rey1.ir را محیط تحت وب برای این اپلیکیشن معرفی کرد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار