مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خبر داد

اجرای هفتگی دوره‌های آموزش خانواده در شبکه شاد

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش درباره نحوه برگزاری دوره‌های آموزش خانواده در مدارس عنوان کرد امسال به دلیل شیوع کرونا، دوره‌های آموزش خانواده را هفتگی و از طریق کانال شبکه شاد برگزار می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۱۳۹۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای هفتگی دوره‌های آموزش خانواده در شبکه شاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت و گو، دکتر نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه تلفنی با برنامه «صبح و گفتگو» درمورد آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در مدارس گفت: تمرکز اصلی ما بر آگاهی بخشی و آموزش مهارت به خانواده هاست.

وی افزود: مهمترین عامل پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد در دانش آموزان، بهبود روابط بین اعضای خانواده و به ویژه رفتار والدین با فرزندان و در مرحله بعد تقویت ارتباط مدرسه با خانواده است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: معمولاً خانواده‌ها بیشترین وقت و انرژی خود را صرف تأمین نیازهای اولیه فرزندان می‌کنند و از این رو انجمن اولیا و مربیان هم به سهم خود با برگزاری دوره‌های مختلف آموزش خانواده توسط کارشناسان مجرب در تلاش است تا توجه خانواده‌ها را به دیگر نیازهای فرزندان هم جلب کند.

عباسپور درباره نحوه برگزاری این دوره‌های آموزش خانواده در مدارس عنوان کرد: ما سال‌های گذشته این دوره‌ها را در مدارس و به صورت حضوری برگزار می‌کردیم اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، دوره‌های آموزش خانواده را هفتگی و از طریق کانال شبکه شاد برگزار می‌کنیم که هم اکنون حدود 3. 5 میلیون نفر از خانواده‌ها هم عضو این شبکه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار