انتخاب اعضای کمیسیون اجتماعی برای رسیدگی به طرح شفافیت

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از انتخاب ۵ نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی برای عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح شفافیت در مجلس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب اعضای کمیسیون اجتماعی برای رسیدگی به طرح شفافیت

به گزارش روابط عمومی مجلس، علی بابائی کارنامی با اعلام خبر انتخاب 5 نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برای عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح شفافیت، گفت: امروز 5 نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی اعم از بنده، عباس گودرزی، فاطمه رحمانی، سیدکریم حسینی و سید سلمان ذاکر برای عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح شفافیت انتخاب شدیم.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح شفافیت توسط تعدادی از نمایندگان مجلس با توجه به شعاری که برای مجلس یازدهم انتخاب شده بود، ارائه شده است و قرار شد کمیسیونی مشترک برای رسیدگی به آن تشکیل شده و هر کمیسیون 5 نفر را برای عضویت در آن معرفی کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در بیان اهدافی که در پی ارائه این طرح دنبال می‌شود، تصریح کرد: این طرح با هدف شفاف سازی‌در فرآیند رأی‌گیری‌ها در مجلس و موضع‌گیری هرکدام از نمایندگان در تصمیم‌گیری‌ها پیشنهاد شده است.

بابایی کارنامی یادآور شد: با اجرای این طرح هر نوع تصمیم‌گیری در مجلس از طرح سوال، استیضاح‌ها و ... در سامانه به نمایش درآمده و مردم می‌‍توانند به آن دسترسی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار