وکیل ترامپ مدعی لغو نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در آینده نزدیک شد

تهران (پانا) - نیویورک پست در گزارشی با اشاره به نپذیرفتن شکست از سوی ترامپ و حلقه نزدیک به وی، از طرح ادعاهای تازه وکیل شخصی ترامپ در خصوص لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
وکیل ترامپ مدعی لغو نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در آینده نزدیک شد

به گزارش ایرنا به نقل از این روزنامه آمریکایی، «رودی جولیانی» وکیل «دونالد ترامپ» در مصاحبه ای بر ادعای خود اصرار داشت که نتایج انتخابات ریاست جمهوری "لغو خواهد شد" و ادعا کرد که وی "مدرکی" دارد که تقلب گسترده در انتخابات میلیون‌ها رای ترامپ حذف کرده اما نمی‌تواند این مدارک را فاش کند.

شهردار پیشین نیویورک در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس نیوز که از رسانه‌های طرفدار ترامپ است مدعی شد که ترامپ در ایالت‌های کلیدی برنده انتخابات بوده است؛ ایالاتی که «جو بایدن» پیروز آن خوانده شده است.

جولیانی گفت: ما در هر یک از این ایالت‌ها بیش از اندازه آرای غیرقانونی داریم که می‌تواند نتایج انتخابات را لغو کند. وی همچنین همانند ترامپ رای گیری پستی را غیرقانونی خواند.

وکیل شخصی ترامپ در این مصاحبه افزود: آن‌ها (دموکرات‌ها) به جمهوری خواهان در مناطق مهم اجازه نظارت بر رای گیری نداده‌اند و همین امر رای گیری پستی را نامعتبر کرده است.

جولیانی همچنین اصرار داشت که شاهدانی دارد که به چشم خود تقلب را دیده‌اند. وی به مجری فاکس نیوز گفت: ما استشهادنامه‌های بسیاری هم جمع کرده‌ایم که تقلب گسترده و دستکاری در آرا را ثابت می‌کند.

اما در حالیکه از یک سو ترامپ و حلقه نزدیکانش همچنان ادعای تقلب ‌های گسترده را مطرح می‌کنند، آژانس امنیت سایبری و زیرساخت اعلام کرده است که انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان) یکی از "امن‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بود".

از طرفی براساس قانون، ایالت‌های آمریکا تا تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر) فرصت دارند نتایج انتخابات را تایید کنند و این بدان معنی است که فرصت تیم حقوقی ترامپ برای ادعاهای مطرح شده هر روز کمتر و کمتر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار