مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر مطرح کرد

تاکید بر وجود شهر آباد و زیست‌پذیر با ارائه ایده‌های خلاقانه

تهران (پانا) - مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت ظرفیت‌های فراوانی در این شرکت موجود است که می تواند برای رفع نیاز ها مورد استفاده قرار بگیرد. مدیریت حیوانات شهری، مشاغل مزاحم، کنترل آلودگی محیط زیستی اعم از آب، خاک و صدا، ون کافه ها، کیوسک ها و دستفروشان تمام مواردی است که با ایده های خلاقانه به شکل بهتری مدیریت خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر وجود شهر آباد و زیست‌پذیر با ارائه ایده‌های خلاقانه

به گزارش شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در وبینار ایده های فناورانه با تشریح ظرفیت های موجود در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: ظرفیت های فراوانی در این شرکت موجود است که می تواند برای رفع نیاز های ما مورد استفاده قرار بگیرد. مدیریت حیوانات شهری، مشاغل مزاحم، کنترل آلودگی محیط زیستی اعم از آب، خاک و صدا، ون کافه ها، کیوسک ها و دستفروشان تمام مواردی است که با ایده های خلاقانه به شکل بهتری مدیریت خواهد شد. ما امیدواریم با طرح ایده های نو بتوانیم شهر زیست پذیر تر و آباد تری داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم برقراری ارتباط مؤثر با مراکز علمی برای مدیریت بهتر شهر اظهار کرد: فعالیت‌هایی که امروز در شرکت ساماندهی در حال انجام است نتیجه ارتباط مؤثر با مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان است. به طور مثال هوشمندسازی زنده گیری سگ‌ها اقدامی خلاقانه با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان بود که برای اولین در سطح کشور و در تجربه‌ای کم‌سابقه جهانی، انجام شد. همچنین ایجاد سامانه سامان بازار و بهره‌مندی از ظرفیت دست‌فروشان برای ایجاد یک مرکز گردشگری مصداق دیگری از ایده‌های نوآورانه بود که اجرای آن مورد استقبال نهادهای بین‌المللی قرار گرفته و کاندیدای یک جایزه بین‌المللی در همین زمینه شده است.

این وبینار به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با هدف برقراری ارتباط بین علم و خدمات در شهر برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار