معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نظارت سیستمی باید در دستور کار جدی ادارات قرار گیرد

تهران(پانا)- معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه نظارت سیستمی باید در دستور کار ادارات قرار گیرد، گفت: تغییر فرایندهای گذشته و تقویت نظارت سیستمی باعث پویایی و تحرک بیشتر در دستگاه‌های اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نظارت سیستمی باید در دستور کار جدی ادارات قرار گیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با تاکید بر اینکه باید قبل از هرگونه اتفاق غیرخوشایندی، پیشگیری‌های لازم بهتر است در آن زمینه صورت گیرد؛ اظهار کرد: آشنایی با قوانین و مقررات برای تمامی کسانی که در هر سطحی مسئولیت می پذیرند ضروری است.

بهارلو با اشاره به اینکه جهل و ناآگاهی به قوانین و مقررات ریشه بسیاری از تخلفات اداری را در بر می گیرد، تصریح کرد: باید آموزش‌های لازم در زمینه‌های تخصصی به ویژه مسائل مالی به مدیران مدارس داده شود تا ناخواسته و بدون اشراف درگیر تخلفات احتمالی نشوند.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه در انتخاب کارشناسان حوزه اداری باید تخصص‌های لازم مورد بررسی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: عدم اشراف و آگاهی فرد به حوزه ای که در آن مسئولیت می پذیرد آسیب‌های جدی در سیستم ایجاد می کند که باید از آن پرهیز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار