سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

کتاب به عنوان بهترین درمان و آرامش دهنده روح و جسم انسان است

قرچک(پانا)- سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک به همراه اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش قرچک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه ولایت بازدید و با مسئول کتابخانه های شهرستان قرچک دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کتاب به عنوان بهترین درمان و آرامش دهنده روح و جسم انسان است
به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، روح‌الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک به همراه اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش قرچک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه ولایت بازدید و با مسئول کتابخانه‌های شهرستان قرچک دیدار و گفتگو کرد.
روح‌الله فراهانی در این دیدار اظهار کرد: کتاب به عنوان غذای روح جاودانه انسان است، که موجب افزایش آرامش و کاهش استرس می‌شود که در شرایط کنونی جامعه می تواند بسیار مفید باشد.
او بیان کرد: در حال حاضر کتاب بهترین راه حل برای بسیاری از مشکلات است و به نوعی می‌توان گفت که کتاب به عنوان بهترین درمان و آرامش دهنده روح و جسم انسان است و می‌تواند در تحریک قوای ذهنی، کاهش بسیاری از بیماری‌‌ها از جمله بیماری آلزایمر تاثیرگذار باشد.
فراهانی افزود: سرانه مطالعه در کشور ما بسیار پایین است و باید اقدامات بسیار اساسی در این خصوص انجام گیرد تا سطح آگاهی مردم افزایش یابد و این مهم با مطالعه کتاب محقق خواهد شد .
او خاطرنشان کرد: می توانیم از فناوری‌ و نرم‌افزارهای موجود در حوزه کتاب و کتابخوانی استفاده کرد تا سرانه مطالعه را در فضای مجازی افزایش داد و کتاب‌های موجود را به صورت فایلهای فشرده ( pdf ) در فضای مجازی بارگذاری کرد تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار