نماینده شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران:

همه مردم شریف ایران قدردان ایثار و زحمات کادر درمانی در مقابله با کرونا هستند

ملارد(پانا)- روحانیون و طلاب نیز سعی دارند در این شرایط که مردم احتیاج به کمک و همدلی دارند در همه بخش ها کار کوچکی انجام دهند و به نحوی از تیم سلامت قدردانی کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۸۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
همه مردم شریف ایران قدردان ایثار و زحمات کادر  درمانی در مقابله با کرونا هستند

به گزارش روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، محمود سیاح نماینده شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران، سید حسین حسینی امام جمعه و امیر اسماعیل پورروشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از زحمات کادر درمان تشکر و قدردانی کردند.

محمود سیاح گفت: از ابتدای شیوع کرونا، روحانیون، طلاب و نهادهای دینی با تعطیل کردن فعالیتهای مذهبی به صورت عمومی مانند نماز جماعت، نماز جمعه، اعتکاف و بقاع متبرکه نقش به‌سزایی در پیشگیری از این بیماری داشتند و این نشان‌دهنده این است که دین مبین اسلام دین کاملی است و به همه جوانب از جمله سلامتی اهمیت ویژه‌ای قائل است.
حسینی، امام جمعه شهرستان ملارد در ادامه افزود: طلاب و روحانیون و بسیاری از جهادگران از همان ابتدای شیوع کرونا در بسیاری از فعالیت‌های پیشگیرانه کرونا از جمله ضدعفونی کردن معابر، شهر و مکانهای اجتماعی به صورت کاملاً داوطلبانه شرکت کردند و همواره اعلام داشتند در این شرایط که کشور و کادر درمانی به کمک و همدلی احتیاج دارند، پای کار بوده و هستند.
او افزود: روحانیون در تدفین، تغسیل و به خاکسپاری درگذشتگان بر اثر کرونا نیز بسیار فعال بوده و همکاری شایسته را داشته‌اند‌.

در ادامه امیراسماعیل پورروشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد با اشاره به انتشار ایثارگری مدافعین سلامت در فضای مجازی کشور تأکید کرد و یادآور شد رشادت این سربازان سلامت باید طوری در رسانه‌ها انعکاس داده‌شود که همچون رشادتهای مجاهدین هشت سال دفاع مقدس در اذهان ملت شریف ایران برای همیشه پایدار بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار