معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

اجلاس منطقه‌ای نماز با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز برگزار می‌شود

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک از تشکیل پیش‌اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز-خانه-مدرسه-مسجد» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در ناحیه یک شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس منطقه‌ای نماز با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز برگزار می‌شود

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در گفتگو با پانا گفت: با عنایت به آئین‌نامه شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز وزارت آموزش وپرورش، اجلاس استانی و منطقه‌ای نماز با عنوان «نماز-خانه-مدرسه-مسجد» در ناحیه یک شهرری، سه‌شنبه ۲۷ آبان با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، مدیران مدارس و معاونین پرورشی در فضای مجازی و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.
قاسمی‌پور با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس منطفه به بیان جایگاه رفیع اقامه نماز در مدارس پرداخت و هدف از برگزاری این‌گونه جلسات را ترویج این فریضه الهی بیان کرد.
او افزود: سخرانان این جلسه محسن نوروزیان، مدیر آموزش و‌پرورش ناحیه یک شهرری و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حلواییان خواهند بود و برنامه‌های در نظر گرفته شده شامل: سخنرانی؛ تقدیر از مدیران و معاونین پرورشی که در امر برگزاری نماز و مسابقات قرآن؛ عترت و نماز تلاش نموده‌اند و اجرای دکلمه می‌باشد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار