امام جمعه ملارد:

حمایت از افراد با توانایی‌های متفاوت در جهت دستیابی به رویاهایشان، ضروری است

ملارد(پانا)-امام جمعه ملارد تاکید کرد اگر خداوند عضوی را از انسان بگیرد قطعاً توانمندی‌هایی را به او هدیه خواهد کرد که انسان‌های به ظاهر سالم، توانایی انجام آن را ندارند.

کد مطلب: ۱۱۳۸۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از افراد با توانایی‌های متفاوت در جهت دستیابی به رویاهایشان، ضروری است

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی استان تهران، درقالب نشستی، تعدادی از هنرمندان دارای کم‌توانی به اتفاق زهرا باقرپور معاون اداره و عبدالرسول قربانی مدیر موسسه خیریه حمایت از معلولین شهید ناصر قربانی با حضور در دفتر امام جمعه ملارد، مسائلی در خصوص چگونگی ارائه آثار دستی هنرمندان معلول این شهرستان بازگو کردند.

امام جمعه ملارد ضمن تقدیر از هنرمند ناشنوای این شهرستان تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی شرایطی را فراهم آوریم که صنایع دستی این افراد جهت مشاهده عموم و فروش، به نمایش گذاشته شود.

معاون اداره بهزیستی ملارد در این نشست، ضمن تاکید بر توانایی‌های کم‌توانان در عرصه‌های مختلف گفت: تعداد زیادی از مددجویان تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان دارای توانایی‌های خاصی در زمینه‌های علمی، هنری، ورزشی و... هستند که با حمایت از این عزیزان می‌توانیم گام موثری در جهت تشویق و حمایتشان برداریم.

مدیر موسسه شهید قربانی نیز ضمن تقدیر از همراهی و حمایت‌های همه جانبه امام جمعه شهرستان گفت: استفاده از رهنمودها و راهنمایی‌های سید حسین حسینی تاثیر بسزایی در موفقیت جامعه کم‌توانان در این شهرستان داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار