شبکه نمایش این هفته چه فیلم‌هایی پخش می کند؟

تهران (پانا) - شبکه نمایش به مناسبت پیش‌رو بودن روز کتاب و کتابخوانی در ژانر منتخب هفتگی خود به فیلم‌هایی با مضامین این روز می پردازد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شبکه نمایش این هفته چه فیلم‌هایی پخش می کند؟

به گزارش روابط عمومی شبکه نمایش، فیلم‌هایی با مضامین کتابخوانی و نویسندگی هر روز ساعت ۱۹ در بخش موضوعیِ منتخب پخش خواهد شد.

«میزری»، «دزد و نویسنده»، «نابغه»، «خانم پاتر»، «خانه خلوت»، «چارلز دیکنز ـ مردی که سرود سال نو را نوشت» و «عجیب تر از داستان» فیلم های این بخش هستند.

فیلم های ایرانی و تله فیلم‌های شبکه نمایش از شنبه ۲۴ تا جمعه ۳۰ آبان ماه به ترتیب: «چراغ های ناتمام» (فیلم شنبه ۲۴ آبان ماه به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی)، «سیب ترش»، «فرزندان»، «به قید قرعه»، «دست راست من»، «خاتم شیراز» و عشق شیشه ای ساعت ۱۳ به روی آنتن می روند.

این شبکه در بخش صحنه‌گران به مرور آثار مل گیبسون بازیگر و کارگردان می پردازد. او که توانست با کارگردانی و بازی اش در نقش اصلی «شجاع دل» آن چنان مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار بگیرد که همزمان دو جایزه اسکار را برای بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کند.

فیلم‌های این بازیگر عبارتند از: سگ آبی، سازمان آلوده، اسلحه مرگبار ۴، لبه تاریکی، نشانه‌ها، باج و پرفسور و مرد دیوانه که ساعت ۲۱ پخش می شوند.

در بخش فیلم‌های جذاب شبکه نمایش، از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم‌های: استاد بزرگ، نمک و آتش، اینو تحلیل کن، سرقت معمولی، اولین قتل، پیرمرد و اسلحه و مایکل کلایتون ساعت ۲۳ روی آنتن می روند.

ساعت یک بامداد نمایش فیلم‌های کلاسیک شبکه نمایش به ترتیب آخرین موج، قطار سریع السیر فون رایان، جنون، قاتلی بر فراز ایگر، اگر زنده ای شلیک کن، مکالمه و دشمنی در اعماق ساعت ۲۳ پخش می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار