لیست مازاد یحیی گل محمدی تغییر کرد؛ جدایی بازیکن محبوب پرسپولیسی‌ها منتفی شد

تهران (پانا) - یکی از بازیکن‌هایی که یحیی گل محمدی در لیست مازاد قرار داده بود، به حضور در این تیم ادامه خواهد داد تا کمی خیال هواداران این تیم راحت شود.

کد مطلب: ۱۱۳۸۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

با اینکه یحیی گل محمدی بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا نام محسن ربیع‌خواه و محمد انصاری را در لیست خروج پرسپولیس قرار داده بود، اما به نظر می‌رسد جدایی شجاع خلیل‌زاده و پیدا نشدن جانشین خوب برای او باعث شده تا سرانجام سرمربی جوان پرسپولیس به ماندگار شدن یکی از این بازیکن‌ها رضایت داده است.

بنابر شنیده‌ها محمد انصاری که یکی از بازیکن‌های محبوب پرسپولیس نزد هواداران این تیم بوده و این روزها دوران آماده‌سازی پس از مصدومیت را سپری می‌کند، از لیست مازاد یحیی گل محمدی کنار گذاشته شده و قرار است به زودی در تمرین پرسپولیس شرکت کند.

محمد انصاری که قابلیت بازی در دفاع آخر و دفاع چپ را دارد، در زمان برانکو به عنوان بازیکن تستی در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با اعتماد برانکو توانست قابلیت‌های خودش را نشان دهد. او که در زمان محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات با پیشنهاد بزرگی از چین روبرو شده بود، این تیم را رها نکرد و با رد کردن پیشنهاد خارجی تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب هواداران این تیم شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار