تجلیل از نفرات برتر استانی جشنواره های تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد از 30 برگزیده استانی جشنواره های تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس و سبک زندگی، سرگروه های برتر پرورشی و درس تفکر و سبک زندگی و تولید محتوای تربیتی تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از نفرات برتر استانی جشنواره های تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با ستودن احساس مسئولیت نفرات برتر استانی جشنواره ها و سرگروه های پرورشی، تولید محتوای تربیتی را از وظایف مهم و خطیر در حوزه پرورشی و فرهنگی خواند و از همکاران فرهنگی به ویژه مربیان پرورشی خواست تا تلاش های خود را در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی مضاعف کنند.

وی افزود: 174 نفر در مرحله استانی جشنواره تجارب برتر تربیتی پذیرفته شدند و از این میان 5 نفر به مرحله کشوری راه یافتند که «معصومه حبیبی» از شهرستان رودسر توانست رتبه اول کشوری را به دست آورد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: در جشنواره الگوهای برتر تدریس «درس تفکر و سبک زندگی»، 164 نفر در استان شرکت کردند که 10 نفر بر اساس سهمیه استان برگزیده شدند. در این رقابت ها « تکتم ذیروح » از منطقه کوچصفهان موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد.

گفتنی است در این مراسم از 5 برگزیده استانی جشنواره تجارب برتر تربیتی، 10 نفر برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، 7 مربی پرورشی برتر در فعالیت های تربیتی، 5 داور برتر جشنواره های فرهنگی و آموزشی2 نفر از فعالان برتر تولید محتوا و یک مدیر مدرسه فعال در برگزاری جشنواره های فرهنگی و آموزشی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار