برگزاری جلسه قطبی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی استان زنجان

زنجان (پانا) - با حضور مدیران و ارزیابان ناحیه1 و 2 ومناطق ایجرود و زنجانرود جلسه قطبی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه قطبی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جلسه قطبی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با مدیران و ارزیابان ناحیه1 و 2 و مناطق ایجرود و زنجانرود در محل سالن کنفرانس شهید سلیمانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان برگزار شد.

در این جلسه ایرج عماری رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از زحمات همکاران گفت : به منظور کاهش شکایت در نواحی و مناطق می‌بایست مدیران مدارس نسبت به شیوه نامه ها و دستورالعمل ها اشرافیت کامل داشته باشند و تعامل موثر بین مدیران و ارزیابان مناطق با اداره ارزیابی عملکرد با اداره کل برقرار نمایند.

عماری در ادامه افزود: مدیران و ارزیابان جلسات کمیته صیانت از حقوق شهروندی و سلامت اداری را با جدیت در مناطق پیگیری نمایند.

گفتنی است در این جلسه قطبی، نحوه کاهش شکایت ، نحوه تعامل موثر ادارات مناطق و نواحی با اداره کل ، تشکیل کمیته صیانت از حقوق شهروندی و ارتقا سلامت اداری و بررسی شاخص های مدیریت عملکرد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار