عنایت مهر: معلمان تربیت بدنی منطقه ۱۱ با قوت فعالیت های شان را مجازی انجام می دهند

تهران (پانا) - غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱، از فعالیت های معلمان تربیت بدنی در دوران کرونا در فضای مجازی سخن می گوید.

کد مطلب: ۱۱۳۸۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
عنایت مهر: معلمان تربیت بدنی منطقه ۱۱ با قوت فعالیت های شان را مجازی انجام می دهند

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ در گفت و گو با پانا می گوید: معلمان درس تربیت بدنی همانند سایر معلمان از ابتدای سال تحصیلی در کلاس های مجازی مدارس فعالیت و تدریس دارند. معلمان تربیت بدنی در مقطع ابتدایی دارای کلاس مجزا در شاد بوده و با استفاده از بسته های آموزشی و فیلم های ارسالی اداره کل مطابق زمان مصوب وزارتی در حال تدریس این درس هستند.
عنایت مهر افزود: جمع آوری شناسنامه تندرستی دانش آموزان که امسال از طرف اداره کل شهر تهران ارسال شده و تکمیل آن توسط اولیاء، به عهده همکاران تربیت بدنی است. همچنین جمع‌آوری قد و وزن دانش آموزان در مقطع متوسطه به عهده دبیران تربیت بدنی بوده که تاکنون به نحو شایسته انجام شده است. عنایت مهر افزود: در مقطع ابتدایی نیز معلمان همکاری بسیار شایسته ای در جمع‌آوری قد و وزن داشته اند.
عنایت مهر در ادامه تاکید کرد: درس تربیت بدنی همانند سایر دروس دارای تکلیف بوده و همکاران به نحو مطلوب در حال پیگیری انجام تکالیف توسط دانش آموزان در منزل و ارسال برگه های تکلیف توسط آنان و بررسی برگه های تکلیف دانش آموزان هستند.
عنایت مهر با اشاره به سایر فعالیت های معلمان تربیت بدنی در فضای مجازی گفت: ماکت های برتر از منطقه ۱۱ برای نمایشگاه کشوری پروژه کوچ به نمایشگاه ارسال شد. همچنین در هفته تربیت بدنی مسابقات مجازی اعم از جدول و معمای ورزشی، خاطره نویسی، انشاء و مقاله نویسی و نقاشی با موضوع ورزش و انجام چالش های ورزشی توسط همه معلمان ورزش در مدارس برگزار شد.

عنایت مهر افزود: فعالیت همکاران درس تربیت بدنی در طراحی پوستر و تولید محتوای آموزشی مرتبط با پروژه کوچ و نیز مباحث مربوط به ساختارقامتی دانش آموزان و تهیه محتوا ویژه دانش آموزان دارای محدودیت حرکتی از دیگر اقدامات معلمان درس تربیت بدنی طی هفته های اخیر است که بسیاری از این موارد در گروه تجربه گردانی این عزیزان به اشتراک گذاشته شده است.
عنایت مهر در پایان از تمامی همکارانی که در این شرایط دشوار با تعاریف تازه و‌نقش های جدید کمر همت به تعلیم و تربیت بسته اند سپاسگزای و قدردانی کرد و از خداوند سلامتی و توفیق نیک فرجامی برای همه همکاران تمنا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار