رئیس هیات‌بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

احیای نگاه پیشگیری از تخلفات اداری در آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

تهران (پانا)- رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بر احیای نگاه پیشگیری از تخلف در دستور کار جدی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
احیای نگاه پیشگیری از تخلفات اداری در آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محرمی گفت: هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن رسیدگی سریع و قانونمند، اهتمام در پیشگیری از وقوع تخلف و افزایش سطح سلامت اداری را سرلوحه کار خود قرار داده است .

او افزود: هدف هیات، افزایش سطح رضایت مندی از دستگاه آموزش و پرورش، ارتقای سلامت اداری و اصلاح فرآیندهای رسیدگی برمبنای اصل دادرسی عادلانه است .

محرمی با تاکید بر اینکه موضع هیات، موضع قانون است، اظهار کرد: تعهد به نظم، تخصص و پاکدستی، رسیدگی قاطع، سریع ، قانونمند و عادلانه به منظور برخورد قانونی با کلیه متخلفین در دستور کار این هیات است.

رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه مجموعه هیات در نظر دارد قبل از ورود به رسیدگی، نگاه پیشگیری از تخلف را احیاء کند، خاطرنشان کرد: این مهم از طریق آموزش قوانین و مقررات، احیاء و تقویت نگرش و باورهای دینی کارکنان، نظارت مستمر و همه جانبه از طریق همکاری مجموعه حوزه های نظارتی میسر خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار