کمک ۵۰ میلیونی یک حامی به فرزندان ایتام و محسنین منطقه15

تهران (پانا) - سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۵ تهران از کمک ۵۰ میلیون تومانی یکی از حامیان طرح اکرام ایتام برای ۱۰۰ فرزند مشمول این طرح خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۵۰ میلیونی یک حامی به فرزندان ایتام و محسنین منطقه15

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید آرونی کاشی با اشاره به اینکه کمک های حامیان و خیران در ارائه خدمات به جامعه هدف تحت حمایت، تأثیر زیادی دارد گفت: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای هدیه به ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین به این نهاد اهداء کرد.

سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۵ تهران، افزود: این حامی ۱۰ سال است با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین و حمایت مادی و معنوی از پنج فرزند یتیم و سه فرزند محسنین همکاری دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون سه هزار و ۳۴۴ حامی با این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین همکای دارند، بیان کرد: حامیان در هفت ماهه نخست امسال برای ۸۷۲ فرزند یتیم و محسنین بیش از دو میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان به صورت نقد و کالا کمک کردند.

آرونی کاشی با اشاره به اینکه به منظور تسهیل در روش های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته شده است، گفت: حامیان می توانند از طریق درگاه های بانکی، نسبت به واریز مستقیم کمک های نقدی به حساب فرزندان معنوی خود اقدام کنند.

سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۵ تهران، یادآور شد: خیرانی که تمایل به عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین را دارند می‌توانند از طریق شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵، ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ و یا مراجعه به دفتر کمیته امداد اداره منطقه ۱۵ در این طرح مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار