رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

نشست کارگروه عفاف و حجاب منطقه آب پخش برگزار شد

آب پخش(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت یکی از اهداف مهم انقلاب ترویج پدیده حجاب است .

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارگروه عفاف و حجاب منطقه آب پخش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، کارگروه کمیته عفاف و حجاب با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس قرآن و عترت، کارشناس پرورشی در دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در مورد عفاف و حجاب بر اهمیت و نقش عفاف و حجاب در بین دانش آموزان و اشاعه آن در خانواده و جامعه تأکید کرد وگفت :تمام رفتار ها در محیط مدرسه، باعث می شود ذهنیت افراد جامعه به قشر فرهنگی معطوف گردد لذا در این راستا بعد شخصیتی فرهنگیان در الگو سازی بسیار مهم جلوه می کند.

اکرم پاپری اظهار داشت: یکی از اهداف مهم انقلاب ترویج پدیده حجاب است و در شرایط کنونی این کار سخت و پیچیده است و آموزش و پرورش می تواند در همه زمینه ها موثر واقع شود.

پاپری تصریح کرد: عفاف و حجاب همواره درکنار هم به کار برده شوند و به نوعی ارتباطی استوار میان این دو وجود دارد که می توان گفت حجاب ثمره عفاف درونی است که تظاهر و نمود بیرونی یافته و به نوع پوشش در ظهور اجتماعی افراد و رویارویی با نامحرم گفته می شود.

وی عنوان کرد: حجاب یک موضوع اساسی، زیربنایی و تکلیفی است که طبیعتا جنبه های شرعی، عرفی و قانونی دارد از هر منظری به حجاب نگاه کنیم و اهمیت آن را در زندگی شهروندی و جلوه های حکومت دینی ببینیم به نقش انکار ناپذیر آن می رسیم لذا همه باید به این موضوع توجه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار