پرویز کرمی: «اتم» یک جنبش، جریان و ایده نو ایجاد کرده است

تهران (پانا) - دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت اتم با این استعداد و امکاناتی که دارد می‌تواند در حوزه خود یک شتاب‌دهنده باشد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پرویز کرمی:  «اتم» یک جنبش، جریان و ایده نو ایجاد کرده است

به گزارش روابط عمومی برنامه تلویزیونی اتم، «پرویز کرمی»، دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق ضمن بازدید از مجموعه تلویزیونی «اتم» با بیان این مطلب که: «اتم یک جنبش، یک جریان و یک ایده نو ایجاد کرده‌، و این خیلی ارزشمند است» افزود: «هر حمایتی که ممکن باشد از این برنامه خواهیم داشت.»
مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عوامل تهیه‌کننده برنامه اتم گفت: «پیشنهاد می‌کنم پیش از پخش برنامه توسط تلویزیون یک پایشگر، رصدکننده یا کنترلر برای خودتان بگذارید که رسانه شما را نبلعد. ابتدای کار شما با یک آرمان و خط‌مشی روی آنتن می‌آیید؛ اما آنتن و سلیبرتی‌ها شما را می‌بلعند.»
دکتر کرمی در توضیح این مطلب خاطرنشان کرد: «حضور در رسانه باعث می‌شود شما خودتان را با فوتبال یا فلان برنامه مقایسه کنید و به‌دنبال این بروید که با آوردن فلان شخص آمار بینندگان خود را افزایش دهید. درحالیکه شما برای درصد بالای بیننده نیامده بودید، برای این آمده بودید که مسئولیت اجتماعی خود را در راستای امیدبخشی و معرفی کسب و کارهایی که می‌توانند روی پای خودشان بایستند و ایران را بسازند، انجام دهید.»
وی با اشاره به این مطلب که «برای شما ارزش حضور یک کارآفرین جوان از یک شهر دورافتاده باید خیلی بیشتر از هرچیز دیگری باشد» افزود: «شما باید استارتاپ‌هایی که پناهی ندارند، اما کارشان بی‌نظیر است را معرفی کنید. آنتن باید ابزاری برای اهداف و آرمان‌های شما باشد.»
دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق گفت: «افراد زیادی بودند که می‌خواستند هالیود اسلامی ایجاد کنند، اما خودشان هالیودی شدند و رفتند. شما باید قالب کار خودتان را حفظ کنید، حرف درست بزنید و استمرار داشته باشید، به این ترتیب مخاطب جذب خواهد شد. شما می‌توانید جلب مخاطب را همزمان در فضای مجازی نیز دنبال کنید.»
دکتر کرمی در پایان بیان داشت: «اتم می‌تواند به یک مبادی تبدیل شود و شما می‌توانید برون‌دادها را خلاق کنید. شما با این استعداد و امکاناتی که دارید می‌توانید در حوزه خودتان یک شتاب‌دهنده باشید.»

گفتنی است برنامه تلویزیونی اتم با حمایت بنیاد نوآوری‌های اجتماعی و با همکاری معاونت استان‌های صداوسیما و با هدف شناسایی و معرفی الگوها و تجربه‌های موفق مردمی درحال تهیه است. علاقمندان به شرکت در این برنامه با ارسال یک پیامک با محتوای «من یک اتم هستم» به دبیرخانه برنامه، برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند. از میان پیامک‌های رسیده، از افراد دارای شاخصه‌های لازم خواسته شده تا ویدیویی از فعالیت خود ارسال نمایند تا در سطح استان مورد داوری قرار گیرند. ویژگی خاص شرکت کنندگان این برنامه حل یک مسئله یا مشکل با محوریت خلاقیت و نیز مشارکت مردم در آن امر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار