با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

نشست صمیمانه نمایندگان استانی دهمین دوره مجلس دانش آموزی

گلستان(پانا)-نشست صمیمانه نمایندگان استانی دهمین دوره مجلس دانش آموزی با حضور مدیرکل آموزش پرورش استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمانه نمایندگان استانی دهمین دوره مجلس دانش آموزی

به گزارش پانا،ظهر امروز 18 آبان ماه 1399 نشست نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش آموزی با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش پرورش،سید خلیل حسینی معاونت پرورشی و مریم سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان در دفتر مدیرکل آموزش پرورشش برگزار شد.

گوهری راد در این نشست اظهار داشت:از آنجا که مجلس دانش آموزی یک نهاد مشورتی است از نمایندگان استانی دهمین دوره مجلس به عنوان مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش گلستان انتظار می رود در دوره دوساله تصدی این مسئولیت اجتماعی نسبت به احصاء مطالبات، برنامه ها، ایده ها و پیشنهادات دانش آموزان استان قدم برداشته و بر اساس هدف گذاری مدون با ارائه راهکارهای سیستماتیک از طریق تشکیل کارگروه های دانش آموزی یاریگر خدمتگزاران خود درآموزش و پرورش باشند.

در ادامه مریم سلطانی رئیس سازمان دانش آموزی گلستان بیان داشت: در آغاز دهمین دوره مجلس دانش آموزی به نمایندگان استانی یادآوری می گردد تا مسئولیت پذیری و مشارکت جویی و قانون مندی را سرلوحه کار خود قرار داده و با رویکرد دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری و دانش آموز محوری نقش اجتماعی را که بر عهده گرفته اند به سرمنزل مقصود رسانند.

شایان ذکر است در این نشست نمایندگان استانی مجلس دانش آموزی در محیطی صمیمی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و از دغدغه های نسل خود به طور شفاف صحبت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار