ووشوکاران گیلانی در مسابقات مجازی کشور درخشیدند

رشت (پانا) - رئیس هیات ووشو گیلان اعلام کرد ووشوکاران این استان در اولین دوره مسابقات مجازی کشور توانستند با کسب دو مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی بدرخشند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ووشوکاران گیلانی در مسابقات مجازی کشور درخشیدند

به گزارش رئیس هیات ووشو گیلان، محمدرضا نوبخت گفت: در نخستین دوره رقابت های ووشو مجازی قهرمانی کشور که با استقبال خوب ورزشکاران این رشته همراه بود، ووشوکاران گیلانی یک مقام قهرمانی در بخش تالو، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در بخش ساندا کسب کردند.

وی افزود: در بخش تالو (اجرای فرم) و در رده سنی جوانان بخش آقایان، حسین قبله نما ورزشکار پرتوان استان گیلان توانست با قدرت در بخش چانگ چوان، دائوشو و گوئن شو عنوان قهرمانی و مقام نخست اولین دوره مسابقات ووشو مجازی قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در رقابت های بخش ساندا و در رده سنی بزرگسالان بخش بانوان، ثریا حاجت اردجانی ووشوکار شایسته استان گیلان عنوان نخست را به خود اختصاص داد تا عنوان قهرمانی این بخش نیز به گیلان تعلق گیرد.

رئیس هیات ووشو استان گیلان بیان کرد: همچنین سیده نسیبه میرشهیدی دیگر ووشوکار شایسته گیلانی شرکت کننده در اولین دوره رقابت های مجازی قهرمانی کشور نیز در همین بخش، عنوان دوم و نایب قهرمانی را تصاحب کرد تا مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی این رده به استان گیلان تعلق گیرد.

نوبخت خاطرنشان کرد: نخستین دوره مسابقات ووشو مجازی قهرمانی کشور در بخش های تالو، ساندا و آمادگی جسمانی با حضور بیش از ۷۰۰ ورزشکار برگزار شد که شرکت کنندگان بیش از سه هزار دقیقه فیلم مبارزات و اجرای نمایش خود را به فدراسیون ارسال کردند که پس از تشکیل جلسات مختلف فنی، داوری و بررسی کامل همه فیلم‌های ارسالی، نفرات برتر مسابقات از سوی فدراسیون اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار