حاجی میرزایی خبر داد

تلاش برای جلوگیری از بروز مشکلات جسمانی دانش‌آموزان در حین استفاده از ابزار هوشمند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح کوچ برای کاهش وزن و چاقی دانش‌آموزان در سال جاری در دست اجراست گفت که این طرح به افزایش تحرک بدنی دانش‌‌آموزان کمک می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای جلوگیری از بروز مشکلات جسمانی دانش‌آموزان در حین استفاده از ابزار هوشمند

محسن حاجی میرزایی در حاشیه «یازدهمین گفت‌وگوی هفته» اظهار کرد: همه می‌دانیم که رفتار جامعه تحت تاثیر یادگیری‌هاست و هرچقدر بهبود یابد، رفتار جامعه اصلاح می‌شود. ما یک سپاه بزرگ فرهنگی داریم که شامل یک میلیون معلم و ۱۵ میلیون دانش‌آموز است. همچنین ارتباط وسیعی با خانواده‌ها داریم و این ارتباط می‌تواند در خدمت مصونیت بخشی، افزایش ظرفیت و توان تاب آوری جامعه در خدمت همکاران وزارت بهداشت قرار بگیرد.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه همه ما درگیر یک مبارزه سخت هستیم و وزارت بهداشت در خط مقدم این مبارزه قرار دارد افزود: ما به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان از تلاش‌های ارزشمند انجام شده تشکر می‌کنیم و اعلام آمادگی کردیم که می‌توانیم از طریق آگاهی دهی به پیشبرد اهداف کمک کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید براینکه درجه بلوغ یک جامعه به میزان هم افزایی‌های آن جامعه برمی‌گردد عنوان کرد: زمینه‌های متنوعی برای همکاری با وزارت بهداشت داریم و همواره بر توسعه فعالیت‌ها تاکید کرده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به اینکه طرح کوچ برای کاهش وزن و چاقی دانش‌آموزان در سال جاری در دست اجراست گفت: این طرح به افزایش تحرک بدنی دانش‌‌آموزان کمک می‌کند تا بتوانند در این ایام با الگوی تغذیه مناسب تر از سلامتی خود مراقبت کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بروز برخی مشکلات جسمانی برای دانش‌آموزان در حین استفاده از ابزار هوشمند بیان کرد: پیش بینی شده آموزش‌های لازم از طریق شبکه شاد و تلویزیون ارائه شود همچنین ویدئوهایی تولید شده است تا نحوه استفاده از آموزش‌ها مطلوب تر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار