در نشست با مجمع نمایندگان عنوان شد؛

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: اولویت سرمایه گذاری پروژه های با اشتغال زایی بالا، معادن،کشاورزی و فعال سازی گمرکات باشد

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با قدردانی از همدلی نمایندگان و مدیران استانی عنوان کرد این همدلی برای توسعه را که در قالب نشست مجمع نمایندگان و مسئولین تبلور می یابد جای خوشحالی دارد. چنین جلساتی را در گذشته شاهد نبودیم و روند فعلی قابل قدردانی است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: اولویت سرمایه گذاری پروژه های با اشتغال زایی بالا، معادن،کشاورزی و فعال سازی گمرکات باشد

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در نشست مجمع نمایندگان و مدیران استانی تصریح کرد: در طرح های سرمایه گذاری برای معرفی به صندوق های بزرگ سرمایه گذاری پیشنهاد می شود که پروژه های با اشتغال زایی بالا در اولویت باشد.

وی افزود: استان ظرفیت های معدنی ویژه ای دارد که می توان نسبت به پیشگیری از خام فروشی و استفاده بهینه برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

قریشی فعال سازی و ساماندهی گمرکات مرزی، رونق تولید منجر به صادرات و کشاورزی نوین را از دیگر اولویت هایی برشمرد که می توان برای دعوت از سرمایه گذاری صندوق های بزرگ پیشنهاد داد.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به نمایندگان و مدیران استانی خاطر نشان کرد: این وحدت و همدلی را از دست ندهید. اجازه ندهید مباحث قومی، جناحی و مذهبی این وحدت را خدشه دار کند. هر چقدر همدلی تقویت شود می توان گام های اساسی تر برای توسعه برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار