در راستای کمک به دانش آموزان دبستانی؛

خانه‌های مشق در مناطق حاشیه زاهدان راه‌اندازی می‌شود

زاهدان (پانا)- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌وبلوچستان از راه اندازی طرح خانه مشق و اتاق مهارت ویژه دانش آموزان دبستانی خانوارهای پرجمعیت در سه منطقه شیرآباد، همت آباد و پیر بخش زاهدان که با کمبود فضای مسکونی رو به رو هستند خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خانه‌های مشق در مناطق حاشیه زاهدان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان زهرا ابراهیمی در بازدید از کارگاه‌های مهارت آموزی و اشتغالزایی حاشیه شهر زاهدان بر لزوم توسعه مهارت‌آموزی و طرح راهبری نگین زنی برای بانوان حاشیه شهر تاکید و اظهار کرد: برای تامین مالی و گسترش این طرح که اشتغالزایی را برای خانواده‌های حاشیه شهر فراهم می‌کند از ظرفیت‌های متنوع استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها باید اهدافی چند جانبه را دنبال کند خاطرنشان کرد: دختران و فرزندان مادرانی که در این کارگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند باید از فرصت آموزشی بهره‌مند شوند و جذب بازماندگان از تحصیل این مناطق بسیار مهم بوده که خوشبختانه از این منظر اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به‌زودی زمینه معرفی بانوان سرپرست خانوار این مناطق برای بهره‌مندی از تسهیلات خرد فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: دوره‌های آموزشی کسب و کار نوین، مهارت آموزی و اشتغالزایی ویژه دفاتر تسهیلگری سیستان و بلوچستان نیز به صورت مجازی با همکاری مسوول امور استان‌های بنیاد ملی تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار