برگزاری جشن طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم در روستای توده شیروان

شیروان(پانا)- جشن طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم با همت مرکزدارالقرآن امام علی(ع) شیروان در حیاط آموزشگاه شهید مجید نورمحمدزاده روستای توده این شهرستان، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم در روستای توده شیروان

به گزارش پانا، مدیر مرکزدارالقرآن امام علی(ع) شهرستان شیروان در این جشن با اشاره به فایده و برکت های حفظ قرآن کریم گفت: ورود همه شما دانش آموزان عزیز به عرصه های مختلف قرآنی، عاملی مهم برای موفقیت و پیشرفت شما در زندگی است.

حمید رحمتی افزود: همه دانش آموزان عزیز شهرستان، می توانند با حفظ هر جزء از قرآن به ویژه جزء 30 علاوه بر بهره مندی از برکات معنوی، مدرک و گواهینامه معتبر دارای امتیاز قانونی برای ثبت نام در مدارس خاص و همچنین هدیه ای با ارزش بعنوان تبرک دریافت نمایند.

وی از تلاش های مجریان این طرح در آموزشگاه شهید مجید نورمحمدزاده روستای توده، به ویژه مربی گرانقدر و حافظ قرآن کریم جناب آقای محمد صفایی و همچنین مدیر ارجمند دبستان سرکار خانم غلامیان و سایر همکاران محترم که در تربیت حافظان و ایجاد علاقه مندی در دانش آموزان این آموزشگاه فعال هستند تقدیر و تشکر نمودند.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان استانی احمدرضا دبدبه و اجرای تلاوت حفظ توسط حافظ نوجوان استانی کل قرآن کریم محمد گوهری فرد، برنامه جمع خوانی برخی از سوره های جزء 30 و تجلیل از قرآن آموزان فعال در طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن مجید از دیگر برنامه های این جشن بود.

لازم به یادآوری می باشد که علاقمندان به فراگیری قرآن کریم می توانند همه روزه به جز روزهای پنجشنبه به مرکز دارالقرآن امام علی (ع) واقع در شهر شیروان- خیابان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی- نبش سلمان فارسی 10 از ساعت 15 تا 18 عصر مراجعه و با ثبت نام در کلاس های مختلف قرآن، معارف و نماز به صورت حضوری و یا غیر حضوری(مجازی) شرکت نمایند.

در ضمن لینک کانال تلگرامی دارالقرآن امام علی(ع) شهرستان شیروان

quranshirvan@ می باشد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار