لیگ قهرمانان اروپا؛ تیم ناقص بارسلونا را عذاب داد

تهران (پانا) - در دیدارهای پایانی هفته سوم لیگ قهرمانان، تمام مدعیان به غیر از پاری سن ژرمن به پیروزی رسیدند.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ تیم ناقص بارسلونا را عذاب داد

هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 6 بازی در شهرهای بارسلون، بوداپست، سویا، لندن، بروژ و لایپزیش به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امشب که در گروه G برگزار شد، بارسلونا صدرنشین این گروه پس از 11 سال به مصاف تیم یک امتیازی دیناموکیف رفت و در شبی که تیم اوکراینی 9 بازیکنش را به علت ابتلا به کرونا در اختیار نداشت به سختی دو بر یک برنده شد.

لیونل مسی در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی و جرارد پیکه در دقیقه 65 برای بارسلونا در این بازی گلزنی کردند تا طلسم 23 سال نباختن آبی اناری‌ها مقابل دیناموکیف ادامه داشته باشد.

در دیگر بازی این گروه، یوونتوس که در بازی آخر خود مقابل بارسلونا شکست خورده بود اینبار با بازگشت کریستیانو رونالدو به ترکیب راهی مجارستان شد و برای اولین بار در تاریخ به مصاف فرنتس‌واروش رفت و در شبی که آلوارو موراتا دبل کرده بود، یوونتوس به پیروزی قاطع 4 بر یک رسید.

اما از گروه E، سویا قهرمان لیگ اروپا در دیداری خانگی مقابل تیم بحران‌زده کراسنودار شب سخت اما شیرینی را سپری کرد و در حالی که نیمه اول را 2 بر یک شکست خورده به رختکن رفته بود و یک بازیکن هم در ابتدای نیمه دوم کمتر از حریف داشت، کامبک جذابی زد و با برد 3 بر 2 از زمین خارج شد.

شاگردان آماده فرانک لمپارد در تیم چلسی برای اولین بار در تاریخ به مصاف تیم ته جدولی رن رفتند و با برد 3 بر صفر به بردهای متوالی خود برای سومین دیدار متوالی ادامه دادند.

در گروه F، کلوب بروژ برای پایان دادن به روند ناکامی‌های دو هفته اخیر خود از تیم آماده بورسیا دورتموند میزبانی کرد اما اینبار هم تن به شکست 3 بر صفر داد.

اما در گروه H، تیم پرستاره و متمول پاری سن ژرمن در شبی که نیمار، ام‌باپه، ایکاردی و وراتی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت به اجبار با ترکیبی از بازیکنان ذخیره‌اش در آلمان روبروی لایپزیش ایستاد و در حالی که با یک گل از میزبان جلو افتاده بود و بازی را 9 نفره تمام کرد، این تیم لایپزیش بود که به پیروزی 2 بر یک رسید و انتقام نیمه نهایی فصل قبل را گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار