شرکت هرمی «کیو نت» در رامسر منهدم شد

ساری (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی تحت عنوان "کیو نت" در شهرستان رامسر خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت هرمی «کیو نت» در رامسر منهدم شد

سرهنگ سید موسی حسینی به خبرنگاران گفت: «با دریافت خبری مبنی بر فعالیت گروهی تحت عنوان شرکت هرمی «گلدکوئیست-کیونت» در شهرستان رامسر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.»

او تصریح کرد: «ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، تعداد زیادی از اعضای شرکت هرمی با ترفندهای مختلف و به بهانه ایجاد اشتغال برای جوانان از نقاط مختلف کشور به عضوگیری در سطح شهرستان رامسر اقدام می‌کنند.»

به گفته جانشین فرمانده انتظامی مازندران با شناسایی دفتر و محل فعالیت این افراد که در یکی از ویلاهای سطح شهر بوده ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل پلیس های تخصصی و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه 13 متهم به فعالیت در این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهمان که همگی اهل یکی از استان‌های جنوب شرقی کشور هستند، افزود: «در بازرسی از محل سکونت این افراد کتاب های مختلف، جزوه، لپ تاپ و... که مخصوص استفاده از این شرکت‌ها بوده کشف شد.»

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد که در تحقیقات اولیه، متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی خود اعتراف و اذعان داشتند که هریک از اعضا موظف بود حداقل 2 نفر را عضو کند و مبالغ کلاهبرداری شده را براساس برآوردی که داشته‌اند به حساب‌های متفاوت منتقل می‌کردند.

سرهنگ حسینی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و گفت که متهمان هر کدام با قرار وثیقه یک میلیاردی روانه زندان شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار