روز دانش آموزی که متفاوت برگزار شد

تهران (پانا) - آموزش مدرسه امام صادق(ع) هم مانند سایر مدارس در شرایط کرونا بصورت غیرحضوری برگزار می شود و این موضوع، روز دانش آموز متفاوتی را برای دانش آموزان این مدرسه رقم زد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
روز دانش آموزی که متفاوت برگزار شد

با شیوع پیدا کردن ویروس کرونا در سراسر کشور و اوج گرفتن مبتلایان و فوتی های این بیماری، مراسم روز دانش آموز در تمامی مدارس به صورت مجازی در حال برگزاری است و به دنبال آن تمامی مراسم هایی که هر سال به صورت حضوری در مدارس برگزار می‌شد، امسال به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

یکی از مراسم های مهم که هر ساله در مدارس برگزار می شود، روز دانش آموز، مصادف با ۱۳ آبان است. امسال بسیاری از مدارس این اتفاق را به صورت مجازی برگزار کردند؛ یکی از این مدارس، مدرسه امام صادق(ع) در منطقه ۲ تهران است که این مراسم با حضور تمامی دانش آموزان و تمامی معلمان به صورت مجازی برگزار شد. در این مراسم در ابتدا تمامی معلمان به صورت برخط روز دانش آموز و ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) را به دانش‌آموزان تبریک گفتند، سپس دانش آموزان پایه هشتم با تهیه کلیپ و ویدئوهای گوناگون و طراحی مسابقه این مراسم را به نحو احسن برگزار کردند.

همچنین مدرسه امام صادق هدیه ای به این مناسبت به تمامی دانش آموزان داد که قرار بر این شد تا اولیای دانش آموزان به مدرسه مراجعه کنند و هدایای خود را دریافت کنند.
سپس به مناسبت ولادت پیامبر اسلام و امام صادق علیه السلام، مولودی خوانی برگزار شد. پس از آن معاونان پرورشی عیدی خود را به دانش آموزان دادند و سپس آنها به صورت مجازی دانش‌آموزان را به دیدن بناهای تاریخی شهر شیراز دعوت کردند.
این مراسم حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه به طول انجامید و در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه به اتمام رسید.

*ثنا علیزاده، خبرنگار دانش آموز منطقه۲

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار