بازگشت مجدد پذیرش فراگیر ارشد پیام نور؛ جزئیات ثبت‌نام تا پایان آبان اعلام می‌شود

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه پیام نور از بازگشت مجدد شیوه پذیرش دانشجو به شیوع فراگیر کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد و گفت نحوه و جزئیات ثبت نام این دوره ها تا پایان آبان ماه اعلام می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت مجدد پذیرش فراگیر ارشد پیام نور؛ جزئیات ثبت‌نام تا پایان آبان اعلام می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی ضمن بیان این مطلب در خصوص زمان ثبت نام پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور افزود: در حال حاضر هماهنگی های لازم با سازمان سنجش درخصوص شرایط ثبت نام و موارد امتحانی آزمون در حال انجام است و در اواخر آبان ماه زمان دقیق ثبت نام اعلام می شود.

وی گفت: ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور مطابق سال های گذشته، 30 هزار نفر در 1300 رشته محل خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.

وی با عنوان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

وی اظهار کرد: این دانشگاه جزو دانشگاه های باز دنیاست و از روش های مختلف با کسب مجوزها می تواند اقدام به پذیرش دانشجو کند ومجوز این دوره نیز در همین راستا صادر شده است.

دکتر زمانی تاکید کرد: ثبت نام صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود و کلیه داوطلبان جهت کسب اطلاعات بعدی می توانند به پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار