شایعه مهم اطراف استقلال؛ پروژه جدایی کاپیتان جدی است

تهران (پانا)_این احتمال وجود دارد که استقلال تهران یکی از بازیکنان اصلی، تاثیرگذار اما پرحاشیه خود را در به زودی از دست بدهد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شایعه مهم اطراف استقلال؛ پروژه جدایی کاپیتان جدی است

شاید در دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان روزی که سید حسین حسینی به جای سید مهدی رحمتی در دیدار با ذوب آهن اصفهان درون دروازه استقلال قرار گرفت و با درخشش خیره کننده خود، امیدها را به ظهور ستاره‌ای جدید زنده کرد، کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که این گلر آرام در مدتی کوتاه به مرد جنجالی استقلال تبدیل شود.

حاشیه‌های سید حسین حسینی طی 3 فصل اخیر کم نبوده و هنوز هم تمام نشده است، از درگیری با یکی از مدیران باشگاه استقلال تا اختلاف نظر با سید مهدی رحمتی گرفته تا در آخرین مورد درگیری با تیم پزشکی باشگاه استفلال که منجر به جدایی تیم پزشکی قدیمی از استقلال شد.

اما در حالی که باشگاه استقلال حکم محرمانه درگیری سید حسین حسینی با پزشک استقلال پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را به بازیکن‌های خاطی اعلام کرد و تیم پزشکی قدیمی هم در اعتراض به بازیکن‌سالاری این تیم را ترک کردند، شایعاتی پیرامون باشگاه استقلال به گوش می‌رسد که سید حسین حسینی به صورت جدی قصد جدایی از استقلال را دارد و حتی گفته می‌شود تیم جدیدش را هم انتخاب کرده است.

هر چند به صورت طبیعی باید در این مقطع جدایی سید حسین حسینی تکذیب شود اما خبرهای به گوش می‌رسد که یکی از تیم‌های متمول فوتبال ایران مقصد آینده این گلر جنجالی است و شاید به زودی پروژه جدایی او از استقلال بسیار جدی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار