مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

رزمایش سایبری سربازان و دانش آموزان انقلابی ولایت در هرمزگان برگزار می شود

هرمزگان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان عصر امروز در نشست ویدیو کنفرانسی با مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد استان به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و ۱۳ آبان برگزار شد از آغاز رزمایش سایبری سربازان و دانش آموزان انقلابی ولایت در هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش سایبری سربازان و دانش آموزان انقلابی ولایت در هرمزگان برگزار می شود

موسی دادی زاده در ابتدای این نشست ، فرا رسیدن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام جعفر صادق (ع) و همچنین روز دانش آموز را به مردم شریف و خونگرم استان بویژه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

وی در ادامه افزود: امسال که این مناسبت های مبارک با هم تقارن پیدا کرده آنرا به فال نیک گرفته و امید است بتوانیم با بهره گیری از وصایای پیامبر گرامی اسلام (ص) در راستای استکبار ستیزی گام برداشته، تصمیمات جدیدی اتخاذ نماییم و برنامه های جدید را در زمینه بسیج دانش آموزی ارائه داده و بصیرت و آگاهی دانش آموزان را برای استکبار ستیزی بالاببریم و همچنین رهروان خوبی برای پیامها و دستورات دین مبین اسلام و پیامبر گرامی اسلام باشیم.

دادی زاده در بخشی از سخنانش گفت: در به پیروزی رسیدن هر انقلابی ارزشهای متعددی وجود دارد و علاوه بر ارزشهای متعدد حوادث گوناگونی اتفاق می افتد تا یک انقلاب به پیروزی برسد که هر کدام از آنها دارای ارزش خاصی هستند. برای انقلاب اسلامی ایران هم حوادث گوناگونی اتفاق افتاده که بزرگان ما آنرا رقم زدند که یکی از آن حوادث مهم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که این حادثه به قدری عظیم تاثیر گزار و با اهمیت بود که رهبر کبیر و بنیانگزار انقلاب اسلامی ایران از آن به عنوان انقلابی دیگر یاد کردند.

وی همچنین اظهار داشت: امروز هم دانش آموزان و دانشجویان در حفظ ارزشهای انقلاب نقش به سزایی دارند که این نقش را در زمینه های مختلف ایفا میکنند که از جمله آنها اعلام انزجار از استکبار جهانی با ارائه مقالات، تحقیقات و پژوهش ها در خصوص ارزشها و آرمانهای انقلاب است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: استعمارستیزی و استکبار ستیزی ما یکی از ارزشهای انقلابی ماست و هیچ چیزی نمیتواند مانع آن شود، حتی امسال هم با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که ایجاد کرده باز هم نمیتواند جلوی احساس و اعلام انزجار ما نسبت به استکبار و استعمار را بگیرد بلکه در فضای مجازی با حجم گسترده تری آنرا انجام خواهیم داد.

دادی زاده ادامه داد: امسال که نمیتوانیم بصورت حضوری انزجار خود را نسبت به استکبار اعلام کنیم با ابتکار جدید معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان و بسیج دانش آموزی و سپاه امام سجاد(ع) استان، رزمایش سایبری راه اندازی شده و از امروز تا ساعت 21 فردا شب دانش آموزان ما میتوانند با مراجعه به پایگاه بیست به نشانی http://www.beest.ir/Downwithusa و امضای الکترونیکی طومار علیه آمریکای جنایتکار را امضا نموده و همچنین با دل نوشته ها، مقالات، کارهای تحقیقاتی و سایر آثار خود در فضای مجازی انزجار خود را از استکبار اعلام نموده و برای دیگران بصیرت افزایی نمایند.

وی همچنین تاکید کرد: مدیران آموزش و پرورش بخشنامه ای را که چندی پیش در این زمینه از اداره کل دریافت نموده اند سریعا و به نحو مطلوب و شایسته از طریق مدیران مدارس و معلمان به اطلاع دانش آموزان رسانده تا همه فرهنگیان و دانش آموزان بتوانند با توجه به علایق شان در زمینه ها مختلف ؛ عکس، شعر، تحقیق، پژوهش، مقاله، کاریکاتور و ... در این پویش شرکت نموده و از این طریق انزجار خود را نسبت به استکبار اعلام نموده و به نوعی بصیرت افزایی نمایند.

دادی زاده بیان داشت: سال های گذشته برخی از دانش آموزان بدلایل مختلف نمیتوانستند بصورت حضوری در مراسم استکبار ستیزی حضور پیدا کنند اما امسال با وجود فضای مجازی و اینکه بیش از ۸۰ درصد از دانش آموزان ما عضو شاد هستند، اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان میتوانند در منزل از طریق فضای مجازی در بستر شاد در این مراسم شرکت نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان ضمن تشکر از همکاری و همراهی سپاه و بسیج دانش آموزی استان و همچنین مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان گفت: ما با حضور در این پویش مدافع آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی هستیم و به جهانیان ثابت خواهیم کرد که حتی یک لحظه از ارزشهای خودمان غافل نبوده و همواره پشتیبان امام، انقلاب و ولایت فقیه هستیم و هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هم در این نشست ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و روز دانش آموز، آمریکا را شکست خورده دانست و گفت: اولین سیلی به صورت آمریکا در دوران انقلاب تسخیر لانه جاسوسی بود و در سالهای اخیر نیز با زدن پهباد های آن ، دستگیری نفت کش آمریکایی و زدن پایگاه های آمریکا در عراق سیلی های دیگری بود که هیمنه پوشالی آمریکا را شکست و آمریکا اکنون نفس های آخرش را میکشد.

وی یکی از بارزترین نشانه ضعف و شکست آمریکای جنایتکار را اقدام ناجوانمردانه آن در به شهادت رساندن سردار دلها حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: این اقدام نه تنها باعث ضعیف شدن روحیه ملت ما نشد بلکه باعث افزایش بصیرت و تقویت روحیه استکبار ستیزی در ملت ما شد بطوری که اکنون هر کدام از فرزندان این مرز و بوم یک قاسم سلیمانی هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار