برگزاری کارگاه آموزشی یکروزه خبر و عکاسی خبری در اهواز

اهواز (پانا) -  کارگاه آموزشی یک روزه خبرنگاری و عکاسی خبری با حضور مربیان تشکیلاتی ناحیه یک اهواز به همت سازمان دانش آموزی استان خوزستان با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه  آموزشی یکروزه خبر و عکاسی خبری در اهواز

به گزارش پانا این کارگاه یک روزه با تدریس محمد شاهرخ نسب مسئول خبرگزاری پانا خوزستان در محل سازمان دانش آموزی استان در اهواز بر گزار شد و شرکت کنندگان با عناصر و مفاهیم خبری ، ارزش های خبری و عکاسی خبری آشنا شدند.

تشریح سبک‌های خبری، مراحل تنظیم خبر، عناصر خبر، شرح ارزش های خبری،مفاهیم اساسی خبر و سبک‌های خبری نیز از مباحث دیگر این کارگاه آموزشی بود.

محمد رحیم کریمی مدیر سازمان دانش آموزی خوزستان ضمن بازدید از روند برگزار کارگاه ضمن ابراز خرسندی و ابراز رضایت از عملکرد سازمان دانش اموزی ناحیه یک اهواز و برگزاری چنین کارگاههایی خطاب به مربیان گفت :هدف اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان در راستای شهروند مسیولیت پذیر است و شایسته است که شما بعنوان سفیران سازمان در مدراس نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشید.

او در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و روز دانش آموز گفت :باید یاد و خاطره شهدای دانش اموز را همیشه زنده نگاه داریم و امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس ،این یوم الله را در فضای مجازی با راه اندازی پویشهایی این یوم الله را برگزار کنیم .

در پایان به شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی‌ شرکت در دوره از سوی سازمان دانش آموزی استان خوزستاناعطا شد .

خبرنگار: سجاد شماخته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار