نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدرسه رسالت یاسوج

مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار نیست

مراسم نمادین ۱۳ آبان در بستر فضای مجازی شاد به صورت زنده برای همه دانش آموزان و فرهنگیان اجرا می‌شود

یاسوج (پانا) - زنگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ به صورت نمادین در مدرسه رسالت شهرستان بویراحمد به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار نیست

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تبریک روز دانش‌آموز و گرامیداشت ولادت پیامبر گفت: استکبارستیزی تعطیل‌ بردار نیست.
او با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال به خاطر شرایط کرونایی به شکل محدود و نمادین برگزار می‌شود افزود : تنها راه پیروزی بر استکبار وحدت و انسجام امت‌های اسلامی است
این مسئول خواستار گنجاندن اسناد لانه جاسوسی آمریکا در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان شد تا هویت آمریکا برای دانش‌آموزان به خوبی روشن شود.
در ادامه سید بهاالدین ملک حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم نمادین ۱۳ آبان امسال در بستر فضای مجازی شاد به صورت زنده برای همه دانش آموزان و فرهنگیان اجرا می‌شود.
او با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش بی بدیلی در آینده نظام اسلامی دارند افزود: دانش‌آموزان همان‌طور که در۱۳ آبان و صحنه‌های دفاع مقدس به خوبی نقش آفرینی کردند امروز نیز با تلاش علمی برای سربلندی و عزت ایران اسلامی بیش از گذشته باید تلاش کنند.
سید قدرت الله موسوی ارشد معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد عنوان کرد: دانش‌آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷ حماسه‌ای خلق کردند که در تاریخ جاودانه شد
او تصریح کرد: ملت صبور ،مقاوم و شجاع ایران با تاسی از خط سرخ عاشورا و و مهدویت مبارزه با استکبار را ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار