بسیج پویا نشانه‌ برنامه‌ریزی درست در ماموریتها بر اساس اقتضای زمان و نیاز جامعه بوده‌است

قرچک (پانا)- سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک با‌عنایت بر اینکه ماموریت‌های بسیج بر اساس اقتضای زمان و نیاز جامعه بوده بر انجام شایسته وظایف این نهاد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بسیج پویا نشانه‌ برنامه‌ریزی درست در ماموریتها بر اساس اقتضای زمان و نیاز جامعه بوده‌است

روح‌الله فراهانی در این دیدار اظهار‌ کرد: بسیج یک نهاد ارزشی و انقلابی است که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس‌شد. بسیج از نیروهای ارزشی و از بطن مردم و برای خدمتگزاری به مردم شکل ‌گرفته است که هرجا اموری به این نهاد محول شده است جوانان مومن، انقلابی و جهادی با اقدامات شایسته خود برنامه را پیش برده‌اند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: تاسیس بسیج یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم این کشور به بسیجی‌بودن خود افتخار میکنند. بسیج از زمان تاسیس افتخارات زیادی را برای کشور به‌وجود آورده و این افتخارات در عرصه‌های مختلف دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی، اقتصادی، فرهنگی و حوزه علمی بوده و هر کدام از این ماموریتها بر اساس اقتضای زمان صورت گرفته است.

او خاطرنشان کرد: در اتفاقات و حوادث، نیروهای بسیج و سپاه بدون در نظر گرفتن مقام و منصب و پست و جایگاه سازمانی وارد میدان شده و در کنار مردم اقدامات جهادی را انجام دادند که بر اساس اعتقادات و باورهای قلبی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار