مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

دوره آموزش مجازی طرح مبین ویژه مدیران مدارس برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره آموزش مجازی طرح مبین ویژه مدیران مدارس در سال تحصیلی ۱۳۹۹ ۱۴۰۰ از طریق سامانه ltms خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش مجازی طرح مبین ویژه مدیران مدارس برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب زاده گفت: شرایط در کشور و در جهان شرایط عادی و مساعد نیست لذا باید از آموزش‌های جایگزین برای آموزش های خود به جای آموزش های حضوری و فیزیکی استفاده کنیم.

مدیرکل قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش افزود: وزارت آموزش و پرورش به عنوان پیشرو ترین دستگاه و نهاد در بین دستگاه‌ها و نهادهای جمهوری اسلامی در حوزه آموزش از طریق فضای مجازی است. ما از همان ابتدا شیوع این ویروس منحوس آموزشهای مجازی را پیگیری کردیم و اجازه ندادیم هیچ یک از فعالیت های ما مغفول بماند.

مدیرکل قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش ادامه داد در همین راستا دوره های آموزشی مختص فرهنگیان مدیران و دانش آموزان را طراحی تدوین و در کانالهای مربوطه از طریق شبکه شاد بارگزاری کردیم. دوره آموزشی مجازی طرح مبین که مختص مدیران مدارس است از طریق سامانه ltms انجام خواهد شد.

مسیب زاده با اشاره به برگزاری دوره ها به صورت کاملاً مجازی گفت: انتظار داریم مخاطبان هر دوره نیز مشارکت جدی در این دوره ها داشته باشند. دوره آموزش مجازی طرح مبین ویژه مدیران مدارس شامل 48 قسمت ۱۰ دقیقه‌ای که جمعاً ۴8۰ دقیقه کلیپ است و توسط همکاران ما تهیه تدوین و بارگذاری شده است. مخاطبین این طرح مدیران مدارس متوسطه اول و دوم هستند که در این دوره تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده می توانند شرکت داشته باشند و مدت آموزش آن ۱۶ ساعت است.

مدیرکل قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش با اشاره به زمان اجراء این طرح گفت: استانها می‌توانند تا تاریخ 27/9/99 متناسب با ظرفیت ها و شرایط های استانی زمان ثبت نام مطالعه محتوا و آزمون را اجرا کنند. سهمیه اختصاصی برای هر استان بر اساس تعداد مناطق و نواحی هر استان و برای هر منطقه حداکثر ۳۰ نفر است پس از پایان دوره نیز گواهینامه ها صادر خواهد شد

وی با اشاره به سرفصل های این دوره افزود: اهمیت و جایگاه نماز نماز جماعت، آثار تربیتی نماز، آشنایی با نقش و وظیفه مدیر در اقامه نماز مدرسه، اصول دعوت دانش آموزان به نماز، روش های دعوت دانش آموزان به نماز، نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی، مهارت های پایبندی فرزندان به نماز، پاسخ به شبهات دانش‌آموزان و خانواده‌ها سرفصل های این دوره آموزشی هستند که محتوای آن ها در کانال قرآن و عترت نماز به آدرس parvareshi1 @ بارگذاری شده است. در خاتمه جا دارد از از زحمات همکاران عزیز ستاد مرکزی اقامه نماز که در تولید محتوا و همچنین عزیزان مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری و حمایت‌های بی دریغ معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار