تقدیربسیج دانش‌آموزی از برگزیدگان طرح هجرت۳ در ملارد

ملارد(پانا)- مراسم تجلیل ازدانش‌آموزان عوامل طرح هجرت ۳، با حضور فرمانده سپاه و مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیربسیج دانش‌آموزی از برگزیدگان طرح هجرت۳ در ملارد

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان عوامل طرح هجرت ۳، با حضور فرمانده سپاه، علی اکبرجهانی نژاد، فرماندهان حوزه بسیج دانش‌آموزی خواهران و برادران و معاون پرورشی و تربیت بدنی و معاون متوسطه آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

بسیج سازندگی به منظور استفاده از نیروی نشاط جوانان برای سازندگی کشور در زمینه اوقات فراغت، از اهمیت بسیاری برخوردار است و در این راستا چند سالی است که طرح هجرت ۳ بسیج دانش‌آموزی جهت تعمیر و زیباسازی محیط مدارس کشور بین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران منعقد شد که در این طرح مدارس نیاز به تعمیر و زیباسازی توسط آموزش و پرورش به جهادگران بسیج دانش‌آموزی معرفی می‌شود و بسیجیان با نظارت کارشناسان به صورت داوطلبانه این کار خداپسندانه را انجام می‌دهند.

هدف از اجرای طرح هجرت ۳ بسیج دانش‌آموزی، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف گوناگون مرمت‌سازی فضاهای آموزشی و تعمیر و تجهیز امکانات علمی و آموزشی و سخت افزاری می‌باشد.

محور فعالیت اردوهای طرح هجرت، مرمت‌سازی و زیباسازی، نقاشی و رنگ‌آمیزی محیط داخلی و بیرونی مدارس، تعمیر و بازسازی اموال و امکانات آسیب‌دیده، جوشکاری، برق‌کشی و دیگر فعالیتهای عمرانی است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار