مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبر داد:

رتبه نخست یزد در زمینه مشارکت خیران در رسیدگی به آسیب‌دیدگان کرونا

یزد(پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت استان یزد در زمینه مشارکت خیران در رسیدگی به آسیب دیدگان کرونا رتبه نخست را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رتبه نخست یزد در زمینه مشارکت خیران در رسیدگی به آسیب‌دیدگان کرونا

محمد شجاعان در دیدار اعضای ستاد مردمی امدادگران و حافظان سلامت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به جلسه اخیر رهبر معظم انقلاب با ستاد ملی کرونا در سطح کشور و توصیه هایی که در این جلسه داشتند، اظهار کرد: جلسه رزمایش مواسات و همدلی در یزد بر همین مبنا شکل گرفت تا افرادی که در دوره های قبل ایفای نقش کرده بودند، همفکری و هماهنگی کنند و برای مرحله جدید هم بتوانیم با هماهنگی ها حرکت عظیم و گسترده ای را در سطح استان انجام دهیم.
وی با تاکید بر مسئله بهداشت و درمان و رسیدگی به محرومان عنوان کرد: آموزش همگانی به صورت محله محور با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج از تاکیدات رهبری است که در این راستا سپاه یزد ورود کرده و با محوریت مساجد و در محلات با همکاری و هماهنگی بسیج کار پیش خواهد رفت.
شجاعان همچنین با بیان اینکه در نظر گرفتن بسته های معیشتی توسط دولت نیز از تاکیدات رهبری است، افزود: دولت در این زمینه در حال انجام اقداماتی است که امیدواریم هرچه سریع‌تر برنامه های خود را عملیاتی کند.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه ورود خیران به میدان کمک رسانی به مردم، عنوان کرد: خوشبختانه خیران استان یزد در این زمینه نمره قبولی دارند و یزد در زمینه مشارکت خیران در امر رسیدگی به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا رتبه نخست را دارد.
شجاعان همچنین با اشاره به تاکید رهبری به حضور پرشور نیروهای داوطلب همچون روزهای اول شیوع کرونا اظهار کرد: از نیروهای داوطلب مخلص، جوان و مومن و صالح دعوت شده تا در میدان مقابله با کرونا حضور پیدا کنند و دوباره شاهد حضور نیروهای جهادی همچون روزهای نخست شیوع کرونا در یزد خواهیم بود.
وی ادامه داد: امیدواریم همه افرادی که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کمک های خوب و همت بالایی برای رسیدگی به آسیب دیدگان از کرونا داشتند، همچنان نیز این برنامه را با وحدت رویه بیشتر ادامه دهند زیرا در موج سوم کرونا، میزان آسیب ها از دفعات قبل بیشتر است، به نحوی که آمار مراجعات به مراکز حمایتی مثل کمیته امداد سه برابر شده و باید به همین نسبت عنایت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم در هر اندازه ای که در توان داریم، آثار و تبعات منفی این امر را کاهش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار