سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی:

حذف پرونده های کاغذی و الکترونیکی شدن فرایندهای نظارت و بازرسی

تبریز(پانا) - سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ضمن تأکید بر هوشمند سازی و نظام مندی فرایندهای این حوزه از حذف پرونده های کاغذی و الکترونیکی شدن فرایندهای نظارتی در آذربایجان شرقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
حذف پرونده های کاغذی و الکترونیکی شدن فرایندهای نظارت و بازرسی

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، یوسف پایدار با اشاره به استفاده از ظرفیت جامعه دانشگاهی و علمی استان در برنامه ریزی های مرتبط با هوشمند سازی و ایجاد نرم افزار های مورد نیاز ، گفت: از نیمه دوم آبان ماه سال جاری با تجهیز بازرسان سازمان صمت استان به تبلت، روند الکترونیکی شدن فرایند نظارت و بازرسی آغاز خواهد شد.

وی در جلسه مشترک با جمعی از اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشکده های آمار و ریاضی دانشگاه تبریز ، بر نقش محوری توان علمی استان تأکید کرد و ادامه داد: گزارش نهایی ایجاد سامانه هوشمند و مکانیزه بازرسی در حضور اعضاء کارگروه تنظیم بازار مطرح و پیشنهادات سایر دستگاه ها نیز احصاء خواهد شد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان با بیان اینکه ارتباط و لینک سامانه های مختلف وزارت متبوع به منظور پایش هدفمند و برنامه ریزی های بهتر تسهیل گر روند بازرسی است، گفت: کاهش خطا، ایجاد پایگاه داده ، احصاء شاخص های تصمیم ساز و آینده ساز و ایجاد شبکه آنلاین بین بازرسان و سامانه ها از دیگر ویژگی های کاربردی سامانه یاد شده است.

وی ضمن قدردانی از تعامل مدیران استانداری و دانشگاه تبریز با سازمان صمت استان در اجرای فرایند الکترونیکی شدن نظارت ها، برحرکت در مسیر ارتقاء سامانه ها، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها تأکید کرد.

در این نشست مشترک گزارشی از روند اجرایی ایجاد سامانه در فاز اول با عنوان معماری و پالایش اولیه داده ها - طراحی سناریوهای نمونه گیری مورد بحث و بررسی های کارشناسی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار