شریعتی: طرح تامین کالاهای اساسی تورم‌زا نیست

تهران ( پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کردبا وجود القاء دولت طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی تورم‌زا نبوده بلکه روند عادلانه‌ای در توزیع کالاهای اساسی برقرار خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شریعتی: طرح تامین کالاهای اساسی تورم‌زا نیست

مالک شریعتی نیاسر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و بررسی پیشنهادات الحاقی به طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی با استفاده از کالابرگ بیان کرد: متاسفانه دولت در اظهانظرهای رسانه‌ای و نماینده آن در پشت تریبون مجلس شورای اسلامی بارها با طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی مخالفت کرده و تاکید داشته تا به دنبال این طرح در جامعه تورم ایجاد می‌شود. در حالی که مجلس به دنبال بررسی پیشنهادات برای حل مشکلات معیشتی مردم است دولت به گونه‌ای القاء می‌کند که این طرح در بازار تورم ایجاد می‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از ابتدا به دنبال توزیع عادلانه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در جامعه بود، اما دولت متاسفانه در این زمینه همکاری نداشته و ناکارآمدی خود را به این طرح نسبت می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت ارزی کشور در سال 1399 از سال 1398 بهتر بوده و حتی وضعیت ارزی دولت از سال آخر دولت دهم نیز بهتر است. دولت بخشی از ارزهای خود را در حسابی خاص بلوکه کرده و در چرخه عرضه وارد نمی‌کند. استقلال سیاسی و اقتصادی کشور باید حفظ شده و نباید اجازه داد پیام ناکارآمدی القاء شود. این طرح به هیچ وجه در بازار تورم‌زا نبوده بلکه روند عادلانه‌ای در توزیع کالاهای اساسی ایجاد می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار