دیدار فرماندار ویژه شهرستان ری با خانواده دانش‌آموز شهید مجید اسدیان

شهر ری(پانا) - همزمان با سالروز شهادت محمّدحسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی، حسین توکلی کجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه جمعی از مسئولین شهرستان از خانواده معظم دانش‌آموز شهید مجید اسدیان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرماندار ویژه شهرستان ری با خانواده دانش‌آموز شهید مجید اسدیان

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این دیدار صمیمی اظهار کرد: عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدای عزیز است و ما باید با عمل به وصیت شهدای گرانقدر، از جمله احساس مسئولیت، تعهد به کار و اخلاص در عمل و پیروی از رهبری با تمام توان در مسیر آنان حرکت کنیم.

توکلی کجانی افزود: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشته و با طلایه‌داری در جبهه ها و در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا کردند.

او تکریم خانواده‌های محترم شهدا را از افتخارات خود برشمرد و گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آن‌ها در زندگی ما حس شود، بنابراین همه باید ادامه دهنده راه شهدا و حافظ آرمان‌های این عزیزان به منظور حفظ و ترویج ارزش های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

خبرنگار: جواد تلطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار